Werkwijze

Kwaliteit, dienstbaarheid en klantvriendelijkheid

Bij SOLSAN-Plus staat klantvriendelijkheid en dienstbaarheid hoog in het vaandel. Dankzij deze werkwijze en aanpak van zaken beschik ik over een tevreden klantenkring. Er wordt gewerkt op basis van eerlijkheid en gebouwd op een goede communicatie met de klant.

Eerste bezoek

Wanneer u een afspraak met mij maakt, breng ik u eerst een bezoek. Zo kan ik uw probleem met eigen ogen zien en kunnen we face-to-face bespreken wat ik voor u kan betekenen. Dit is geheel vrijblijvend: na het bezoek kunt u besluiten of u mij in dienst neemt.

Calamiteiten en spoedgevallen

Ook bij calamiteiten en spoedgevallen ben ik u graag van dienst. Niets is zo vervelend als een lekkende waterleiding of een ruimte die blank staat… Vooral niet in de avonduren en weekenden, als weinig dienstverleners nog te bereiken zijn. Ik ben daarom ook ’s avonds en in het weekend bereid om u te helpen, aarzel dus niet om contact op te nemen.

Garantie

Wanneer u gebruik maakt van de diensten van SOLAN-Plus, ontvangt u meer dan een jaar garantie. Ik help u namelijk graag bij het vinden van een oplossing en wil mijn werk goed achterlaten: wanneer ik werk bij u heb verricht, moet dit van de hoogste kwaliteit zijn en dus ook zeker na meer dan een jaar in goede staat verkeren. Is dit niet het geval, dan is het mijn plicht om dit op te lossen.

Hebt u interesse in mijn diensten? Maak dan een afspraak voor een eerste bezoek. Ook voor een vrijblijvende, gratis offerte kunt u contact opnemen.